22.2.06

Idiosincrasia



Saír coa roupa interior
sempre fresca da casa

por se te pilla un coche

18 comentários:

Nemeth disse...

Ai! iso decía a miña nai! Sempre pensei que era cousa do noso fatalismo diferencial e optimismo intrínseco...

Marinha de Allegue disse...

Iso decía a miña avoa; iso e que tamén tiña que estar a casa recollida por si enfermaba ou pasaba algo.
En fin...

Unha aperta.

:)

musgallo disse...

Ja, ja, pois vai xa para un ano que o meu amigo(heii! meu amigo Charlie Brown!, jo,xa estamos en entroido)G. chegou ao curre, foi ao baño e voltou, moi colorado, a coller as chaves do coche. Pensei que se fora por el, pero non: dérase conta de que levaba un elástico marelo e un calzoncillo (tipo turbo-manolete)roxo e foise cambiar á casa, por se lle pasaba algo e o médico no atendía ben por facer apoteose da bandeira roja y gualda.
Tamén che me acordei de dous velliños, matrimonio, que xa morreron. Unha vez chegoulle ela ao médico vestida cun calzoncillo do home porque non atopara braghas secas. El, ao levantarse, non atopou o dichoso calzoncillo e puxo uns piterpáns dela.
E despois está miña avoa, que unha vez qe lle deu unha volta, como di ela, tiña posta unha especie de tentación que lle chaman. Teño que ter coidado callado con ela que me remexe no ropero en canto me descoido; ás veces xa levo a chave no peto.

musgallo disse...

Nunca presto atención ó feito de que escrevo como falo, o que pode ocasionar certos problemas de comprensión ao lector. Isto é culpa da diferenciación, necesaria pero traizoeira, dos dous putos planos da lingua, a fala e a escrita. Pero como ghalleghiños por aquí somos todos e aínda por riba, a maioría sodes filólogos ("de locos hablamos", como di a miña compañeira), seguro que non acharedes dificultade algunha.

m)alicia disse...

adhíranse á campaña 'musgallo, ponte un blog e faite unha muller'

eue disse...

Hahaha!
Voto por iso, pero que non deixe de vir por aquí!

caladinha disse...

Con licencia dos presentes, voume dar á vea escatolóxica e reproducir un dito que levo oíndo na taberna dos vellos dende ben pequena e que sempre me fixo pensar na necesidade dunha análise freudiana do tema de identidade que leva debaixo:

- Ai mamai!!!! e como se pon o calzoncillo???

- Co neghro pa trás!

musgallo disse...

Bueno, a pesada de musgallo xa está outra vez por aquí. Ides acabar cheos dunha egocéntrica coma min, ho!Por certo, Malicia (joder, non quixestes poñer o "zLetizia" para ser "Malizia", esa casa de sosténs italiana tan chenchual(odio a Lina Morgan) que converten a unha nun auténtico polvorín. Ah! sabedes que pedin un sostén en Women Secret's e me dixeron que era unha palavra moi antiga? filóloga debía ser a tipa. Xa me tocou un camarero filólogo unha vez que case lle dou unhas ostias. Pois agora só podes pedir "sujetador", négome ao "suxeitador". Tampouco se pide unha braga, nin en sg. nin en pl.; son "braguitas",etc.En Stgo. non se pode pedir nada, nin "café neghro",nin condón, nin profilático; non teñen nada os picheleiros. A que ía?)eu xa me fixen unha muller hai tempo, que non é o mesmo ca facerse moi feminina (intento intentalo); vamos, que son Piscis (estou de cumpreanos o domingo, a ver se me felicitades)e non Virgho (non te creas, hai quen conserva os 2 horóscopos toda a vida)así que non me fai falta facer ningún bló, pero gracias (o que mal lle chaman seseo prexudica ese "grazas" que fica cacofónico, sobretodo na miña fala, pois non realizo a palatal x).
Joder, coñezo unha que lle chaman "Caladiña" por paradoxa, pero vexo que á que navega pola bitácora do Eue, cando fala, non lle remexe a lingua. Eu, afortunadamente, non dei con ningún calsonsillo "neghro-sen pretendelo" pero si vin alghunha bragha que, segundo a propietaria-miope-apituitaria, "aún sigue siendo blanca".Bueno, hoxe paseime pero prometo non dicir máis nada ata o Mércores de Cinza. Pasádeo ben no entroido. Xa contaredes de que vos vestides; joder, de que irá Eue?

SurOeste disse...

Caladinha, quitáchesmo da boca, pero a miña avoa contábao coa variante máis explícita de "co caghado p´atrás".

AAiiiiiiihhuhuhúuuuuu!

pintega disse...

Veña, veña... como podemos facer para convencer a Musgallo?
Eu estou tentando duramente "in person", pero non hai forma.
E se presentamos unha instancia con sinaturas... eu podo entregarlla ;-D

bouzafria disse...

E coas unllas dos pes ben cortadas.

eue disse...

Aí está, bouzafría, que as unllas dos pés estilo mexilón din moi feo, aí nas dedas añorando o seu Rande natal.
Musgallo, non faghas caso. Ah, e GHRAÇAS por actualizaresme o blog. [A min co de ghraças tamén me pasa o mesmo, e un colega meu de Coímbra algo regordiño case se enlea a trompadas no seu primeiro día en Santiagho por culpa diso... E que aínda lle chamen a normativa da CONCORDIA...!
Por certo, Musgallo, estoume a dar de conta de que eu era máis calado antes de chegares ao meu blog...

opándigo disse...

calzóns, cirolas? sughetador? Que é iso, alguén pode explicarmo?

FraVernero disse...

Carai, musgallo, aínda vai ter moncho razón. ¡Andamos folgados! E no meu caso, que son un señorito da reboirana pero en pobre, aínda se entende, pero ti terías que estar lidiando a mantenta e duramente con manuscritos (ou máis ben, filminas) inintelixibles...
xD
Non te preocupes, que non nos esqueceremos do teu cumpreanos.
Iso sí: tesme que pasar a receta pola que es tan diabólicamente inxeniosa... Tampouco estaría de máis que me visitaras un pouco máis (polo blog, enténdase; en Santiago tamén, pero entón xa é cousa de dous).
Alén, haberá que percorrer esa sauna de dubidoso aspecto que topamos o outro día...
xD

m)alicia disse...

musgallo, que non te confunda ese alcume ridículo que me puxen (non sabía que era unha casa de sosténs. obrigada. si, a min tamén me gusta 'sostén' e sobre todo estou en contra, sexa na lingua que for, de dicir 'braguitas', 'suje', 'torso' e 'perineo' esa retórica cosmopolitan. non sabes até que punto era de ben. e era unha cita dun colega, que llo dixo nas balas a un que... nada que ver, fóra a alma.

candorca disse...

Vivan os calsóns co *neghro pa tras*, tamén chamados derrapes, frenasos e incluso zurraspias... canto ben fixeron as *toallitas húmidas* de limpar o cú. porque iso de levar a nosilla reseca antreascachas. Así andan algúns despois coma compases (ou cun brío quinindiós).

eue disse...

Atención á palabra de Miñabuela para o frenaso ou zurraspia ou neghro pa tras:

RASPULLO!

Que xunto con "caçulo" (moco reseco do narís) son dúas palabras ben chulas que case nunca podo usar...

candorca disse...

Que boa, raspullo, e o do moco por alí é mitico incluso personalizalo en PEPIÑO (creo que a conto dun chiste que había...).